I et digitalt landskap der kundekommunikasjon sendes raskt, er det viktig å tilby kundene en kundeopplevelse som er enkel, rask og smidig. Bruk SMS og e-post for å nå mottakerne dine raskt, enkelt og med stor rekkevidde. Sammen kompletterer de hverandre for å forbedre kommunikasjonen og gjøre kundeopplevelsen bedre.
SMS er den mest personlige kanalen. Den gir en unik mulighet for deg å skape et godt kundeforhold og kundeopplevelse hvis den brukes på den rette måten. 95% leser SMS innen tre minutter og gir derfor en utmerket mulighet for rask respons.
Flere og flere ønsker også å kunne betale fakturaene sine via mobil, noe som betyr flere betalingskanaler for kundene dine.
- Nå kundene dine raskt og effektivt
- Kommunikasjon som er nær kunden og en mulighet til å øke kundens engasjement
- Enkel løsning for å komme raskt i gang og drive digitalisering
- Raskere betaling med mobilfaktura
- Flere betalingsalternativer i mobilfaktura